Berat kandili nedeniyle önceki akşam Kayseri merkez ve ilçelerde vatandaşlar camilere akın etti. Cami çıkışında ise, kandil nedeniyle ikramlar vardı. Develi Ülkü Ocakları da cami çıkışında cemaate ikramda bulundu. Ülkü Ocakları Develi İlçe Başkanı İsmail Eseroğlu, “Develi Ülkü Ocakları İlçe Başkanlığı olarak mübarek Berat kandili münasebeti ile Adem Yılmaz caminde namaz çıkışı hemşerilerimize ikramlarda bulunduk. Tüm hemşerilerimin kandilini kutluyorum. Allah’ım nice kandillere eriştirsin” ifadelerinde bulundu. Cami çıkışında vatandaşlar yapılan ikramlardan dolayı Ülkü Ocaklarına teşekkür ettiler. Yeşilhisar Ülkü Ocakları da Berat kandili nedeniyle yatsı namazı çıkışında vatandaşlara ikramlarda bulunarak kandillerini kutladı.