Süper Lig'de Kayserispor pazartesi günü deplasmanda Beşiktaş maçı ile ikinci yarıya başlayacak. 

Kayserispor kamp dönemini Antalya'da yaparken takımdan ayrılan ve yeni transferlerle farklı bir Kayserispor'u sahada göreceğiz. Transfer tahtasının açılması an meselesi. FİFA'dan onay bekleniyor. Tahtanın açılmasıyla beraber yeni transferlerle imza atılacak. 
Diğer yandan geçtiğimiz günlerde transfer edilen Ronael Pierre-Gabriel'in şehirden habersiz ayrıldığı öğrenildi.

Boa Morte'de yaşanılan aynı senaryoyu yaşadık... Ronael Pierre-Gabriel'in şehirden ayrılması aslında iyi bir gelişme. Bu mantıkla hareket eden futbolcu kritik bir sürecin içinde olan takımı daha kötü etkileyecekti. 
Çok önemli bir sürece giriyor Kayserispor. Sahada yüreğini ortaya koyan farklı hesaplar peşinde olmayan oyuncu grubuna ihtiyacımız var. Şehirden habersiz ayrılan futbolcularla ilşimiz olmamalı.

Diğer yandan transfer çalışmaları aralıksız devam ederken ligde hafta sonu oynanacak maçlarla başlayacak. 

Transfer konusunda çok ta hızlı olamadık. Bir kaç futbolcu daha takıma dahil olacak fakat bundan sonraki gelecek futbolculardan 14-15 hafta anca faydalanacağız. 

Kayserispor'u farklı bir ilk 11 ile Beşiktaş maçına çıkması bekleniyor. Devre arasında transfer yapmak kolay bir iş değil fakat nokta atışı yapmamız gerekiyor diye defalarca demiştim. 

Yeni gelen oyuncuların transfer yasağının kalkmasıyla beraber Beşiktaş maçındaki performansları merakla bekleniyor. 

Kayserispor'un ilk 3 maçı kolay maçlar değil. Zor maçlar olacak. Ancak ne olursa olsun 3 puan için sahaya çıkan takım olmak önemli. Bu görüntü bizi farklı noktalara getirecektir. 

İkinci yarı zor geçecek. Ancak umutluyuz... Şehir olarak kenetlenmeli geçtiğimiz sezon tüm Türkiye'ye örnek olacak görüntüleri yeniden yaşamak istiyoruz. Şehrin tüm dinamikleri harekete geçmeli. Zor stresli sıkıntılı bir süreç bizi bekliyor. Ancak Kayserispor zoru sever... Beşiktaş maçıyla başlıyoruz. 
Haydi hayırlısı...