Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğünde son dakika gelişmesi yaşandı. Kısa süre önce göreve başlayan İl Milli Eğitim Müdürü Ayhan Teltik bir anda görevden alındı. Teltik’in yerine Bahamettin Karaköse atandı. Böyle bir atamanın neden yapıldığı ise merak konusu oldu. Öte yandan Türk Eğitim-Sen Başkanı Muharrem Çolak yapılan atama ile ilgilibir açıklama yaptı.

Çolak şunları söyledi: “ Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğündeki görev değişikliği eğitim camiasına hayırlı olsun. Eski İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Ayhan Teltik'e çalışmaları için teşekkür ediyor, görevi devralan Sayın Bahamettin Karaköse'ye başarılar diliyoruz. Türk Eğitim Sen olarak sorumlu sendikacılık anlayışıyla doğruya doğru yanlışa yanlış demeye devam edeceğiz. Bütün çabalarımız eğitim çalışanlarının hak mücadelesi, çocuklarımızın ve gençlerimizin eğitim-öğretim hayatının sağlıklı yürütülmesi içindir.”dedi.
