Kayseri Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Şan ve gazetecilerle sohbet eden Başkan Palancıoğlu, yerel basının önemine vurgu yaptı. Görüşmenin ardından bir teşekkür mesajı yayımlayan Palancıoğlu, şu ifadeleri kullandı:
"Kayseri Gazetesi'ni ziyaret ederek kıymetli gazetecilerimizle bir araya geldik. Misafirperverliklerinden dolayı Sayın Ahmet Şan'a teşekkür eder; çalışmalarında kolaylıklar dilerim."
