Yıl sonuna kadar takımda kalacağını dile getiren Koç, “Bir sözleşme sunduk. Onunda bir teklifi var. Biz kulüp olarak önümüzdeki yıllarda futbolculara vereceğimiz fiyatları belirledik. Bunun üzerine de çıkmak istemiyoruz. Halen Onur ile anlaşabilmiş değiliz. İyi bir teklif gelirse uğurlarız yoksa devam ederiz. Kadromuzda onu görmek isteriz. Yıl sonu tekrardan konuşacağız. Onur’la Eyüpspor, Beşiktaş ve Fenerbahçe’nin ilgilendiğini biliyoruz.”dedi.
