Vali Gökmen Çiçek’in kentte göreve başlamasıyla birlikte uyuşturucu tacirlerine göz açtırılymıyor. Çoka sayıda uyuşturucu taciri suçüstü yakalanırken, gençleri zehirleyecek olan çok ciddi oranda uyuşturucu maddeler ele geçirildi. Yapılan operasyonlar meyvelerini verirken, bu illete bulaşmış olan insanların eski sağlığına kavuşması ve uyuşturucu maddeden kurtarılması için çalışmalar yapılıyor. Bu konuda açıklama yapan vali Çiçek, “Biz kararlıyız Kayseri'de uyuşturucu sattırmayacağız. Polisimiz o kadar çok operasyon yaptı ki.. Cezaevleri torbacılarla dolu. Gençlerimizi zehirleyemeyeceksiniz. Bu illete bulaşanları da yalnız bırakmıyoruz. Hiç merak etmeyin Kayseri'ye muhteşem bir rehabilitasyon merkezi yapıyoruz” dedi. HABER MERKEZİ
