Bünyan Belediye Başkanı Selahattin Metin Karayolları Genel Müdürlüğü Kayseri 6. Bölge Müdürü Ahmet Bülent Büyük, beraberinde ki ekibi, DSİ Kayseri 12. Bölge Müdürü Rahmi Şahin, beraberinde ki ekibini makamında ağırladı. Sosyal medya hesabında paylaşım yapan Bünyan Belediye Başkanı Selahattin Metin; “Karayolları Genel Müdürlüğü Kayseri 6. Bölge Müdürü Ahmet Bülent Büyük, beraberinde ki ekibi, DSİ Kayseri 12. Bölge Müdürü Rahmi Şahin, beraberinde ki ekibini Belediye Meclis Üyelerimiz, İlçe Oda Başkanlarımız ve mahalle muhtarlarımız ile birlikte belediyemizde misafir ederek MHP Genel Başkan Yardımcımız, Kayseri Milletvekilimiz İsmail Özdemir Bey ve MHP Kayseri Milletvekilimiz Baki Ersoy Bey'in destekleri ile İğdecik, Sıvgın ve Güllüce mahallemizde devam eden dere ıslah ve İğdecik mahallemizde devam eden asfalt çalışmaları üzerine görüşmeler gerçekleştirdik. Misafirperverliklerinden ve desteklerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyorum.”