İstiklal Marşı’nın kabulünün yıl dönümü Mehmet Alçı İlkokulu’nda düzenlenen törenle kutlandı.

Okul bahçesinde gerçekleştirilen törene öğrenciler ve veliler büyük ilgi gösterdi. Törende, okul öğrencilerinden İbrahim Ata, İstiklal Marşı’nın yazarı Mehmet Akif Ersoy’un hayatını anlattı.