Süper Lig’de mücadele eden Kayserispor 8 günde toplamda 3 karşılaşma oynayacak. Sarı-Kırmızılılar önce Antalyaspor ile deplasmanda ardından erteleme maçında sahasında Beşiktaş ile sonrasında ise yine sahasında Gençlerbirliği’ni ağırlayacak.
Kayserispor yarın deplasmanda Antalyaspor ile önemli bir maça çıkacak. Ligde 4 maçta 3 beraberlik 1 mağlubiyet elde eden Sarı-Kırmızılılar ilk galibiyetini Antalyaspor karşısında almak istiyor. Kayserispor bu müsabakanın ardından 24 Eylül’de sahasında karşılaşacak. Ligin ilk haftası oynannacak olan ancak ertelenen müsabaka hafta içinde oynanacak. Sarı-Kırmızılılar önümüzüdeki hafta ise ligin yeni ekiplerinden Gençlerbirliği’ni sahasında ağırlayacak.
Kayserispor oynayacağı 3 müsabakayı da kazanarak puanını 12 yapmak ve üst sıralara ilerlemek istiyor.
