AK Parti Kayseri İl teşkilatı, kent merkezinde ve ilçelerde seçim öncesinde çalışmalara ağırlık verdi. AK partili gençler Cumhuriyet Meydanı’nda stant açtı. Bu standı ziyaret eder İl Başkanı Şaban Çopuroğlu, ilçe teşkilatlarıyla yaptığı toplantıları da artırdı. Cumhuriyet Meydanı’nda ise partisinin gençlik kolları tarafından açılan standı ziyaret etti. Burada konuşan ve “Meydanında, caddesinde, bu şehrin her sokağında AK Gençliğin izi var” diyen Çopuroğlu, “İl Gençlik Kollarımızın Cumhuriyet Meydanında üyelik çalışmalarını yürüttükleri AK noktamızı ziyaret ettik. Gençlerimiz ve teşkilatlarımız arı gibi çalışıyorlar. Sağ olsunlar, var olsunlar” ifadelerini kullandı.

ÇOPUROĞLU CAM TERASTA

Bünyan ilçesinde parti teşkilatı ile toplantı yapan Çopuroğlu, ilçede manzara keyfi yaşatacak olan cam terasta yapılan son çalışmaları inceledi. Bünyan manzaralı fotoğraf çektirdi. Çopuroğlu, cam terasta emeği geçenlere teşekkür ederek, “Bünyan İlçe Teşkilatımızın yönetim kurulu toplantısına katılarak İlçe Başkanımız Yıldıray Hakkı Koç, Belediye Başkanımız Özkan Altun ve dava arkadaşlarımızla bir araya geldik. Bünyan’ımızın vizyonuna vizyon katan Cam Terasta muazzam manzarayı seyretmek oldukça keyifliydi “ dedi. HABER MERKEZİ