Erdoğan Bahçeli ile görüştü, Fatih Erbakan ile de görüşmeye devam etti. Bu görüşmelerin neticesinde bir açıklama zuhur etti. Nedir o açıklama? ’Biz 1 tane büyükşehir, İstanbul’dan 2 tane belediye talep ettik. AK Parti de bunu vermedi. O yüzden ittifak olmadı’. Şimdi arkadaşları dinliyorum, zehir zemberek iktidarla ilgili açıklamalarda bulunuyorlar. Şu soruyu sormak istiyorum; eğer siz sadece 1 ay önce cumhurbaşkanı deseydi ki ’İstanbul’dan Esenler’i, Sultanbeyli’yi size veriyorum, Kayseri Büyükşehir Belediyesi’ni size veriyorum’ deseydi bugün zehir zemberek açıklama yapan arkadaşlarımız ne diyeceklerdi, nasıl bir cümle kuracaklardı? Siyaset omurga işidir. ’Milli Görüşçüyüm’ demek Erbakan hocanın yolundan gidebilmek. Erbakan’ın yolunu anlatmak değil, o yolda yürüyebilmek. Erbakan’ın yolu; oylama saatinde köşe bucak kaçarak meclisi terk etmek değil. Bütçe görüşmelerinde çıkıp bu arkadaşların yaptığı bütçeyi eleştirebilmek" diye konuştu.
"Ben Büyükkılıç’ın fotoğraflarını astım, o benim fotoğraflarımı indirdi"
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Cumhur İttifakı Kayseri Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Memduh Büyükkılıç’ın 90’lı yıllardaki seçim çalışmalarına bizzat katılarak fotoğraflarını astığını, ancak 2000’li yıllarda Byüükkılıç’ın kendi fotoğraflarını indirdiğini de sözlerine ekleyen Arıkan; "Memduh ağabeyin kardeşleriyiz. Ben, lise yıllarında başkanımdı kendisi, lise son sınıftayken kendisi milletvekili adayıydı. Dersten kaçar elektrik trafolarına resimlerini yapıştırırdım. Üzerimizde çok emekleri var. Hiçbir zaman onun şahsı ve hukukuna karşı eleştirim olmaz. Projelerini, icraatlarını tartışırız. 90’lı yıllarda ben onun resmini astım, 2000’li yıllarda o benim resimlerimi indirdi" dedi.
