AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki, yerel yönetimlerin düzenlediği farklı kentlerdeki etkinliklere katılmaya devam ediyor. Bu sefer Sincan belediyesinin düzenlediği programa katıldı. AK partili belediyelerle ilgili önemli açıklama yapan Özhaseki, programla ilgili şu paylaşımı yaptı; “Önce İnsan Öncü Sincan. Sincan Belediyemiz tarafından düzenlenen “Sincan Yeni Yüzyıla Hazır” lasmanında Sincanlı kardeşlerimizle buluştuk. Sincan’da birbirinden değerli hizmet ve eser ortaya koyan Belediye Başkanımız Murat Ercan’ı tebrik ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum. AK Belediyeler; yaptığı hizmetlerle, kazandırdığı eserlerle, hayata geçirdiği projelerle vatandaşlarımızın karşısına çıkar. AK Belediyelerde laf değil; icraat vardır, hizmet vardır, eser vardır. Türkiye Yüzyılı’na yerel yönetimlerimizin eşsiz çalışmalarıyla damga vuracağız!”
BELEDİYECİLİĞİN DUAYENİ
Öte yandan Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok, Özhaseki ile ilgili yaptığı paylaşım dikkat çekti. Altınok, “Türkiye’de belediyeciliğin duayeni, AK Parti Genel Başkan Yardımcımız ve Yerel Yönetimler Başkanımız Sn. Mehmet Özhaseki Bey’i Belediyemizde misafir ettik. Hizmetlerimizde her zaman yanımızda olan ve destek veren Sn. Başkanımıza ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı. HABER MERKEZİ
