Kayserispor, Türkiye Kupasında deplasmanda Antalyaspor’a konuk oldu. İkinci yarısının çekişmeli geçtiği maçta, Kayserispor’lu taraftarlarda takımlarını yalnız bırakmadı. Antalya’da ikamet eden sarı kırmızılı takımına gönül vermiş Kayserililer maç boyunca destek oldular. Ham maç başında hemde ikinci yarıda takımlarını tribüne çağıran Kayserililer takımların moral verdiler.
Kayseri’de Karne Heyecanı Yaşandı
12:25 - Gündem