SÖZÜN ALTIN OLDUĞU DÖNEMİ YAŞAYACAĞIZ

Kayseri Sarraflar ve Kuyumcular Derneği için başkan adaylığını açıklayan Cemal Demircioğlu, geçmiş yönetimlere hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek, “Dernek üyelerimiz arasında birliğimizi sürdüreceğiz, sözün altın olduğu dönemi yaşayacağız” dedi.

Gündem - 27-01-2023 07:01

Kayseri Sarraflar ve Kuyumcular Derneği 28 Ocak Cumartesi günü Olağan Genel Kurulunu yapacak. Dernek binasında yapılacak olan olağan genel kurul 352 üyenin katılımı ile yeni başkan seçimi yapılacak., Mevcut Başkan Adnan İncetoprak’ın aday olmayacağını duyurmasıyla birlikte Cemal Demircioğlu Kuyumculuğun Sahibi Cemal Demircioğlu adaylığını açıkladı. Genç bir yönetim kadrosu ile göreve talip olan Demircioğlu, 28 Ocak’ta yapılacak genel kurulda üyelerden destek istedi.

Kuyumcular ve Sarraflar Derneği’nden var olan uyum kültürünü daha yukarı seviyelere taşıyacaklarını belirten Başkan Adayı Cemal Demircioğlu, “Şehrimiz huzurlu bir kent. Bu manada bir uyumda söz konusudur. Şehrimizdeki uyum kültürünün huzuru sağladığını, işlerin kolaylıkla çözümlenmesine katkı sağladığını biliyoruz. Bu anlamda biz de dernek olarak bu huzura katkı sunuyoruz ve sunmaya devam edeceğiz. Şehir yöneticileri ile uyum içerisinde derneğimiz faaliyetini ve derneğimiz üyelerinin sorunlarının çözümü için çalışacağız” dedi.

Kayseri Sarraflar ve Kuyumcular Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği’nin bugüne kadar yaptığı hizmetleri anımsatan Demircioğlu, “Öncelikli olarak geçmişte görev yapan, derneğimiz için çalışarak katkı sunan, şehrimize katkı sunan bütün başkanlara ve yöneticilere teşekkür ediyorum. Kazancılar Çarşısı’nın modern bir görünüm kazanmasında emeği olan mevcut Başkanımız Adnan İncetoprak ve yönetimine de katkılarından dolayı ayrıca teşekkür ediyoruz. Yine bu çarşının yeniden modern bir yüze kavuşmasını sağlayan şehir yöneticilerine de teşekkür ediyoruz. Biz de bundan sonrası için gerek çarşımıza, gerekse dernek üyelerimize bakan yönüyle eksiklerin tamamlanması, yeniliklerin eklenmesi adına çaba göstereceğiz” dedi.

Kayseri’de sözün senet olduğu eski dönemlerin özlemine işaret eden Demircioğlu, “Belki tam olmasa da halen Kayserimiz de insanlarımızın verdiği söz senet niteliğindedir. Yaşanan bazı olumsuzluklar ister istemez bu kültürümüzü olumsuz etkiledi. Bizim amacımız, önceki yönetimdeki başkanlarımız ve yönetim kurulu üyelerinin de arzuladığı sözün altın olduğu, sözün senet olduğu, geçmiş dönemdeki özlediğimiz kültürü, dönemi yaşatmak. Bu anlamda bizleri düşen görevi yerine getireceğiz. Talip olduğumuz göreve gelmemiz durumunda, bize oy versin veya vermesin 352 üyemizi kucaklayacağız, onların her birine ayrım yapmadan hizmet edeceğiz. Ki; bu anlayış, bu kültün derneğimizde her daim olan bir anlayıştır. Bizler bunu bir üst seviyeye çıkarma çabası, gayreti içinde olacağız” ifadelerini kullandı.

Başkan Adayı Demircioğlu, 28 Ocak’taki genel kurula bütün üyelerin katılarak oy kullanmalarını istedi ve yapılacak genel kurulun hayırlı olması dileğinde bulundu.

Günün Diğer Haberleri