Özhaseki, Anjio Oldu

Önceki dönem Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, Erciyes Üniversitesi (ERÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi’nde anjiyo oldu.

Genel - 20-06-2025 15:11

Önceki dönem Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, Erciyes Üniversitesi (ERÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi’nde anjiyo oldu.

ERÜ Tıp Fakültesi Hastanesi’nde anjiyo olduğu öğrenilen Özhaseki, anjiyonun ardından tedbir amaçlı olarak Erciyes Üniversitesi Yılmaz Mehmet Öztaşkın Kalp Hastanesi’ne sevk edilerek tedavi altına alındı.

Başarılı geçen anjiyonun ardından Özhaseki'nin taburcu edildiği öğrenildi.

Günün Diğer Haberleri