Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki şunları söyledi: “ AK Parti TBMM Grup Toplantımızda, AK Belediyelerimizin afet bölgelerinde yaptığı çalışmalarla ilgili bir sunum gerçekleştirdik. 807 AK Belediyemiz, depremin yaşandığı ilk saatlerden itibaren belediyelerimizin bütün imkanlarını, AFAD ile koordinasyon kurarak ayrım gözetmeksizin deprem bölgesine seferber etti ve etmeye de devam ediyor.
Depremden yoğun bir şekilde etkilenen, Adıyaman, Hatay, Kahramanmaraş, Malatya, Gaziantep, Diyarbakır ve Osmaniye illerimiz ve bu illerimizin ilçeleri ile 235 AK Belediyemizi kardeş ilan ettik. Kardeş Belediyelerimiz, depremden yoğun bir şekilde etkilenen yerlerde hayat normale dönene kadar buralarda çalışmaya devam edecekler.”dedi.