Kayseri'de Ömer Kesimci Voleybol Gelişim Ligi Final Maçlarıyla Sona Erdi

Kayseri'de bu yıl ilk kez düzenlenen 2025-2026 Ömer Kesimci Voleybol Sezonu Gelişim Ligi, Gevher Nesibe Spor Salonu'nda oynanan final karşılaşmalarının ardından tamamlandı. Organizasyona katılan 47 takım, sezon boyunca mücadele ederken dereceye giren ekipler ödüllerini aldı.

Spor - 28-06-2026 13:53

2025-2026 Kayseri Ömer Kesimci Voleybol Sezonu Gelişim Ligi, Gevher Nesibe Spor Salonu'nda oynanan final müsabakalarının ardından sona erdi. Kayseri'de ilk kez düzenlenen organizasyonda toplam 47 takım mücadele etti.

Final karşılaşmalarının ardından gerçekleştirilen ödül töreninde dereceye giren takımlara madalya ve kupaları, Spor Faaliyetleri Şube Müdürü Yakup Deliktaş tarafından takdim edildi. Turnuvaya adı verilen ve voleybol sporuna önemli katkılar sunan merhum Ömer Kesimci de tören kapsamında anıldı. Ömer Kesimci'nin eşi Mevlüde Kesimci'ye çiçek takdim edilirken, organizasyona katkı sağlayanlara teşekkür edildi. Yetkililer, lig boyunca mücadele eden tüm sporcuları ve antrenörleri gösterdikleri performanstan dolayı tebrik ederek organizasyonun başarıyla tamamlandığını belirtti.

Günün Diğer Haberleri