Kayseri'de dün sabah saatlerinde kentin yüksek kesimlerinde etkili olan kar yağışı, bu sabah itibariyle merkeze indi. Sabah saatlerinde etkisi gösteren kar yağışı, kentte güzel görüntüler oluşturdu. Kent merkezine mevsimin ilk karı yağarken, vatandaşlar da kar yağışından dolayı mutlu olduklarını söyledi.
Kayseri Ağrılılar Derneği Başkanı Nevzat Barbaros'tan Soyadı Açıklaması
17:33 - Gündem