Kayseri’nin denizi olarak tabir edilen yamula Barajı şimdide Kayseri’nin ormanı olacak. Baraj kenarında geniş alanda ağaçlandırma çalışması için vali Gökmen çiçek çalışma başlatmıştı. Son durumla ilgili paylaşım yapan Vali Çiçek, “Yamula'ya orman gelecek diye söz vermiştik. Orman Bölge Müdürlüğümüz 3 aydır gece gündüz hiç durmadan çalışıyor. 12 milyon ağacı Yamula'da toprakla buluşturuyoruz. 250 hektar alanda gece gündüz çalışılıyor.Kararlıyız...Yamula barajı Kayseri'nin ormanı olacak...” dedi.
Vali Çiçek, bölgedeki çalışmaları inceledikten sonra çalışan işçilerle birlikte ateşin etrafında sohbet ederek ısındı. HABER MERKEZİ