Eşi ve Çocuğunu öldüren sanık 22 yıl yatacak

Kayseri’de eşi ve üvey kızını bıçaklayarak öldüren adama verilen 22 yıllık hapis cezası Bölge Adliye Mahkemesi 1.’inci Ceza Dairesi tarafından onandı.

Asayiş - 07-03-2023 16:34

Kayseri 1. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından 21 Eylül 2022 yılında 20 yaşındaki HD.’yi ve 1.5 yaşındaki üvey kızı Y.N.S.’yi boğazından bıçaklayarak öldüren K.D.’ye 22 yıl hapis cezası verilmişti.  Mahkeme heyeti tarafından önce ağırlaştırılmış müebbet ardından ise ‘tahrik’ indirimi uygulanarak verilen 22 yıllık cezaya Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı itiraz etmişti. Kayseri Bölge Adliye Mahkemesi 1’inci Ceza Dairesi tarafından yapılan inceleme sonrasında, yerel mahkemenin verdiği kararın usule ve esasa ilişkin herhangi bir aykırılığı bulunmadığı belirtilerek esastan reddine karar verildi.  Oy birliği ile alınan kararın Yargıtay temyiz yolu açık.

Günün Diğer Haberleri