BÜNYAN'DA 3. TOKİ KONUTLARI YAPIMI BAŞLADI

Başkan Selahattin Metin, yapımı planlanan 3. TOKİ müteahhit ve yetkilileri ile belediyede bir araya gelerek görüşme gerçekleştirdi.

Siyaset - 10-07-2024 13:03

Başkan Mtin’in talimatları doğrultusunda zaman kaybetmeden çalışmalara başlandı. Görüşmeler sonrası açıklama yapan Başkan Metin, "İlçemizin gelişimine, nüfusuna ve büyümesine katkı sağlayacak 3. TOKİ projesinin yapımını siz değerli hemşehrilerimize söz verdiğimiz gibi zaman kaybetmeden başlattık. Sevdamız Bünyan'ımıza hayırlı olsun" dedi. 
 

Günün Diğer Haberleri