Bir dizi program kapsamında Kayseri’ye gelen İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç ile bir araya geldi. Başkanlık makamında gerçekleşen ziyarette Bakan Yerlikaya, "Hizmetleri ile Kayseri belediyeciliği Anadolu’da ses getiren, örnek temsil olarak gösterilen şehrimizdir. Gelecekte aynı şekilde hemşehrilerimizin beğenisine, dışarıdaki belediyelerin de örnek aldığı belediyeciliğe devam edeceğine yürekten inanıyoruz" ifadelerini kullandı.
BAKAN YERLİKAYA FELAHİYELİLERE SELAM GÖNDERDİ
3 yıla yakın Felahiye’de görev yaptığını dile getirdikten sonra Kayserililere selam ve sevgilerini ileten Bakan Yerlikaya, "Kıymetli Kayserili hemşehrilerime parantez açmak istiyorum, 3 yıla yakın Felahiye’de kaymakamlık yaptım. Felahiye’deki dostlarımıza, kıymetli kardeşlerimize sizler aracılığıyla selam göndermek istiyorum. Sağ olun" şeklinde konuştu.
BÜYÜKKILIÇ, BAKAN YERLİKAYA’YA TEŞEKKÜR ETTİ
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın ziyaretlerinden dolayı memnuniyetini dile getiren Başkan Büyükkılıç, "Çok değerli Bakanım hoş geldiniz, şeref verdiniz. Kayseri’mizde sizleri görmekten keyif alıyoruz, onur duyuyoruz. Dualarınızı bekliyoruz, desteklerinize teşekkür ediyoruz" dedi.
Bakan Yerlikaya daha sonra Büyükşehir Belediyesi Şeref Defteri’ni imzaladı.