AKB Başkanı Akpınar KGC Başkanı Kösedağ'ı Ziyaret Etti

Avrupa Kayserililer Birliği Başkanı Yeşim Akpınar ve Yönetim Kurulu üyeleri, Kayseri Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Metin Kösedağ’ı ziyaret etti.

Genel - 19-06-2025 17:15

Avrupa Kayserililer Birliği Başkanı Yeşim Akpınar ve yönetim Kurulu üyeleri, Kayseri Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Metin Kösedağ ve gazetecilerle bir araya geldi. Ziyarette konuşan Başkan Metin Kösedağ, “Avrupa Kayserililer Birliği Başkanı Yeşim Akpınar’ın özellikle kadın olması hasebiyle Avrupa'daki yaptığı işlerle Kayseri olarak mutlu oluyoruz.  Sadece bir iş değil, spora yakınlığını da az çok biliyoruz. Kayserispor'da da bir dönem görev almıştı ve bu anlamda Kayseri, Kayserispor'da, özellikle Avrupa'da Kayserispor'lu olanları canlandıran bir programda da bulunmuştu. Bu anlamda bugün Kayseri Gazeteciler Cemiyetinde kendisini ve ekibini ağırladığımız için de teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Avrupa Kayserililer Birliği Başkanı Yeşim Akpınar ise memleketi Kayseri’ye geldiği için duyduğu mutluluğu ifade etti. Başkan Akpınar, ‘’Birlik başkanlığına yeni atandım. Önceden kadın kolu başkanı olarak görev yapıyordum. 2015’ten beri kendi iş alanım olan altyapı inşaatı ile ilgileniyorum. İnternet kablolarını, yol inşaatını yapıyorum. Artı bahçe düzenleme. İki ayrı şirketim var. Onun çalışmasını yapıyorum. Avrupa Kayseriler Birliğinde de güzel projelerimiz var. Biz daha çok sosyal proje ağırlıklı bir birliğiz. Önümüzdeki projelerden biriside burs projesi. Avrupa’da başta kızlarımız olmak üzere üniversite öğrencilerimizin eğitimine destek vermeyi planlıyoruz. Çünkü onların bize daha çok ihtiyacı var diye düşünüyoruz. Birkaç projelerimiz daha var ama onları şu an biraz gizli tutuyoruz. Daha sonra zamanı geldiğinde açıklamak istiyoruz. Hatta bir projemiz de gelecek sene Vali Bey'e verilmiş bir sözün projesi, onu da seneye uygulayacağız” diye konuştu.

 

Vali Gökmen Çiçek ve Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç’ın tarafından geçtiğimiz günlerde düzenlenen Gurbetçi Karşılama töreniyle ilgili açıklamalarda bulunan Başkan Yeşim Akpınar, ‘’ Kayseri’de 3 senedir gurbetçilerimize özel karşılaşama töreni gerçekleştiriliyor. Avrupalı Kayseriler Birliği tarafından bu fikir sunulmuştu. Kayseri’deki yetkililerde bu fikri uygulamaya geçirdi. Karşılama töreni her yıl daha coşkulu şekilde oluyor. Bizim için memleketimizdeki karşılaşama töreni çok anlam taşıyor. Başkanımız Memduh Büyükkılıç ve Valimiz Gökmen Çiçek tarafından çok güzel şekilde karşılandık ve ağırlandık. Bu vesileyle bir kez daha teşekkürlerimi iletmek istiyorum’’ dedi.

Günün Diğer Haberleri