92 yaşındaki şahıs budamak için çıktığı ağaçtan düşerek öldü

Hacılar ilçesi Beğendik Mahallesinde  92 yaşındaki şahıs, budamak için çıktığı ağaçtan düşerek hayatını kaybetti.

Asayiş - 12-09-2024 16:18

Hacepli Cami Sokak üzerindeki bir bahçede meydana gelen olayda M.M. (92) budamak için çıktığı elma ağacından düştü. Yaşlı adamın hareketsiz şekilde yerde yattığını gören yakınları, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri, M.M.'nin hayatını kaybettiğini belirledi. Polis ekipleri tarafından yapılan incelemelerin ardından talihsiz adamın cenazesi hastane morguna kaldırıldı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. 
 

Günün Diğer Haberleri