AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki, farklı siyasi partilerden seçilen belediye başkanlarının AK partiye geçmeye devam ettiğini söyledi. Özhaseki, “2019 seçimlerinden bugüne kadar 42 belediye başkanı, AK Parti ailemize katıldı. 10'un üzerinde belediye başkanı da AK Parti'ye geçmek için müracaatta bulundu. Gerçekten belediyecilik yapmak istiyorlarsa, partimizin değerlerini taşıyorlarsa, kol kola girip istişare ederek şehrine hizmet etmek istiyorlarsa ve geçmişinde herhangi bir sorun yoksa o arkadaşlarımıza kapılarımızı açıyoruz” dedi.
CHP’li belediye başkanlarını da eleştiren Özhaseki, “CHP’li belediyelerin ne iş yapma becerisi var ne kabiliyetleri var ne de iş yapmaya gönülleri var. Tek icraatları reklam ve algı operasyonu. Merkezi bütçeden beklediklerinden fazla bütçesi gelmesine rağmen hizmet yok! Meclise gelen borçlanma tekliflerinin onaylanmasına rağmen yine hizmet yok! Daha vahim olan maalesef iş yapmamakla övünüyorlar. Pes!” ifadelerini kullandı. HABER MERKEZİ